".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday 7 October 2011

Sape punya angkara??

 Assalamualaikum :)
Hari ni aku nak kongsikan satu kisah lucu sebagai selingan..Asyik dengar aku membebel je kan...Apa salahnye kite ketawa pulak..Ada yang cakap ketawa tu ubat untuk semua penyakit...Selamat ketawa!

Mamat baru je dapat bil telefon. Tekejut beruk la si Mamat ni bile tengok dia punye bil tinggi melangit..gayat!! Mamat pun panggil la semua ahli keluarga bekumpul untuk bincangkan hal ni...

Mamat: Abah pelikla bile dapat bil telefon ni..Tinggi sangat. Sekarang, abah nak tanye sape yang selalu
            begayut gune telefon rumah?

Isteri   : Abang jangan nak tuduh2 Yah...Yah gune telefon majikan kalau nak berurusan dengan client.
Boy    : Abah pun tak boleh tuduh Boyboy sebab Boyboy gune telefon majikan Boyboy bile kene buat
            urusan keje.  
Nina   : Terus terang Nina cakap Nina tak penah nak begayut lame2 kat rumah...Nina pun gune telefon
            majikan kalau nak buat apa2 pesanan pelanggan.               
Semua orang pelik. habis sape yang gune telefon tu?

Bibik: Napain pandang2 gue gitu dong? Gue juga gunain telefon majikan jika punya urusan....

Hahahaha....faham tak citer ni? Sebenarnye aku pun tak faham nape je aku bangun tido terus tulis entry ni...Kesimpulannye,jangan suke begayut lame2...nanti bil melambung..dengan kite sekali telambung.. 



No comments:

Post a Comment