".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 27 October 2011

Bila Bosan Menguasai Diri

Assalamualaikum :-)

Di saat kebosanan melanda diri aku mule menekan papan kekunci pada laptop comelku lantas mencoretkan sesuatu di dinding belog..(waahh...kemain ayat aku)..huahuahua...Meh sini aku nak citer..Minggu lepas pada tanggal 21-23 Oktober UTeM telah mengadakan Pesta Konvo kali yang ke-7..Pada hari Sabtu 22 Oktober jam 8.30 malam telah berlangsungnye Pertandingan Batle of The Band. Aku bersama lima orang kawan aku gi pun sebab nak tengok petandingan ni la..(jujur tak aku?)..




Perkenalkan kawan2 aku...Ain, Kak dibah, Aku Si Baju Kuning, Yemi@ Atiqah n Kak  Ma



Sekali lagi perkenalkan kawan2 aku..Kak dibah, Aku Si Baju Kuning, Yemi@ Atiqah, Kak Ma dan Kak Mira...
Harap maaf..kualiti gambar tidak begitu memuaskan...

Gambar yang mule2 tu ditangkap oleh Kak Mira..Sebab tu beliau tidak wujud di dalam gambar tersebut..(jangan marah ye Kak Mira)..Maka sebagai penghargaan buat Kak Mira (tolongla baca dengan nada terharu...plizz..), aku pun meng'uplod' gambar yang ke-2 tu..Tadaaaa!!!!

Antara aktiviti yang dijalankan kat tapak pesta adalah jualan makanan, minuman, kraftangan, aksesori, dan pertandingan menghias cupcake.


Ni classmate aku, Masturah Ahamad Sukor....Dia jadi promoter untuk gerai dia under Kelab Penyayang..Diorang buat jualan makanan dan minuman. Yang bestnye, setiap jualan diorang tu akan dapat percuma..Beli 1, percuma 1..Lain dari yang lain....




Ni pulak Pertandingan Menghias Cupcake. Sape2 nak masuk akan dikenakan Rm1..Korang akan dapat satu cupcake dan jugak krim2 hiasan yang berwarna-warni tu...nyumnyum...Tapi, oleh sebab kurangnye darah seni dalam diri aku, maka aku pun ambil keputusan tak nak masuk pertandingan tu dan tak nak la merosakkan cupcake yang cumil2 tu..

Malam masih muda lagi. Lepas je kitorang dengar band pertama mengalunkan lagu diorang, terus je rase nak balik..Tapi, Kak Dibah cakap "kite tengok dulu band seterusnye perform. Kalau bosan baru kite angkat kaki". Tengok je band yang nombor 2 perform secara otomatiknye kitorang terus angkat badan balik..Tapi, Kak Dibah punye plan yang bagusss..Dia bawak kitorang gi melawat sekitar Banda Hilir waktu2 malam cenggini..Memang ON la kan..





Antara gambar2 menarik yang sempat kitorang snap kat pesisiran River Cruise




Antara keje2 kurang sopan yang sempat dilakukan di Dataran Pahlawan...Pesanan untuk semua: Jangan tiru aksi ini k? :-)

Lepas je selesai photoshoot kat Dataran Pahlawan,(photoshoot la sangat) mule la kitorang terpikir nak balik rumah..Mane taknye, mase snap gambar2 yang baring atas rumput tu badan jadi gatal2 beb..Silap2 ulat bulu pun dah sempat masuk kan? Kitorang dah tak tahan sangat nak jumpe air...nak mandi...Tapi, sebelum tu masing2 mengadu berada pada tahap kelaparan yang sangat maksimum..Apa lagi..Jom serbu kedai makan...Lepas masing2 dah tak larat nak bangun akibat kekenyangan yang melampau, barula tau nak balik rumah...Papehal pun, plan ni sangat bagus...Dari sini la kite mule kenal dengan lebih rapat lagi..A lot of Thank You untuk Kak Dibah dan housemate beliau; Kak Ma, Kak Mira dan Ain atas kegembiraan yang kite telah kongsi bersama....Harap2 kite akan jadi lebih rapat lagi lepas ni... :-)




Gadis2 cun di atas cakap: Terima kasih Kak Dibah, Kak Ma, Kak Mira, Ain...Sebab telah memberi peluang pada diorang untuk menyesakkan lagi kereta pada malam tu... :-) Thankz a lotz yah!

No comments:

Post a Comment