".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday 8 October 2011

KodomoLion

Assalamualaikum:-)


Hahahaha....Comel tak tajuk entry aku kali ni?? Mesti ada yang yang tepinga-pinga kan? Kenapa tajuk entry aku Kodomolion? Ada kaitan dengan ubat gigi ke? Pasal singa ke? Semuanye SALAH..



Menyibuk pulak singa ni...Tiba-tiba landing kat sini...

Sebenarnye Kodomolion tu merupakan nama group aku waktu aku study kat matrik..Kitorang ada tujuh ahli semuanya..aku,Nur Raihan,Azilah,Khairul Bariah,Amir,Syahiran dan Hafiq. Kitorang kenal masa sama-sama study kat matrik dulu. Cuma Hafiq kitorang kenal masa kat Uni..Aku sangat rindu giler kat kawan-kawan aku ni..Diorang tersangatla sempoi..Lagipun aku,Azilah(Zila),Khairul Bariah(Keon) dan Raihan merupakan kawan yang rapat sangat2 kuasa infinity...


Kamilah kumpulan Kodomolion...huahuahua...Semua pakat buat iklan ubat gigi kayu sugi


Mesti ada yang nak tau kenapa nama kumpulan aku ni Kodomolion kan? Aku pun tak tau nak cakap camne..Tapi yang pasti dalam group ni aku yang paling pelik sebab suke kat singa. Jadi aku letak la nama Kodomolion..kiut kan? Aku ingat lagi masa kat matrik kitorang selalu pakai baju warna yang same ( yang perempuan je la).Kitorang sama-sama siapkan report, assignment...Tiap petang mesti gi joging (nampak sangat menipu)..Antara kami semua, Raihan paling suke joging..Aku selalu jugak temankan dia, tapi sekadar tengok je..



Inila Raihan....yang comel2 tu....rindu la




Ni la salah satu aktiviti yang aku selalu buat dengan Raihan...aktiviti panjat palang..



Yang pakai baju kuning tu Zila n yang pakai purple tu Keon..Ni la keje diorang..Lepas teman Raihan masing2 angkat tangan nak gi kafe









Sangat rindu kenangan kat matrik. Rase nak patah balik pulak...huahuahua....Sekarang masing2 dah sambung belajar kat uni...Dan yang paling menyeronokkan aku dengan Zila dapat satu uni yang same..Fakulti pun same beb....Aku pun selalu jugak ajak si Zila ni kuar...kitorang suke lepak kat Restoran Sup Utara...Zila suke je oder makanan yang same. Tak kreatif langsung..(same je macam aku)..Sampaikan aku dah hafal apa yang dia suke n makan...Bubur nasi ayam..


Gambar yang aku snap depan Mydin.terima kasih kepada pihak Mydin atas tajaan tempat


Bukan tu saje, oleh sebab Keon study kat UTM..tak jauh la dari tempat aku study , aku pun ada jugak melawat dia kat sane...mesti Keon teharu...





Walaupun dah 2 tahun aku tinggalkan marik aku stil rindu dengan diorang...Sepanjang 2 tahun ni Raihan je yang aku stil belum jumpe...Raihan, aku rindu kat kau...kalau kau ada tebaca blog aku ni, aku harap kau pun ada simpan rindu untuk aku.....




Aku rindu korang semua...Kadang2 aku rase macam nak patah balik gi matrik..Gi kuliah same2, makan same2, pakai baju warna yang same, siapkan repot same2, joging same2(walaupun sekadar jalan kaki), kena marah same2, ketawa same2, menangis pun same2.....semuanye same2...Seriously, aku rindu korang semua...
 I LOVE YOU ALL

1 comment: