".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday 10 October 2011

Jalan jalan Makan makan

Assalamualaikum :-)
 Lapar...!!! Itu je yang aku mampu cakap..Makan, makan, makan..Dah tak ade keje lain agaknye...Tiga hari lepas aku dengan kawan-kawan, Yemi,khalida, Farha dan Fathiah hantar Kak Siti dekat Melaka Sentral sebab dia nak balik Shah Alam..Untungla orang boleh balik..Aku ni bile nak balik pun belum tentu lagi..sobsobsob..Berbalik pada citer tadi, lepas je kitorang gi hantar Kak Siti, Kitorang pun begerak la ke Jaya Jusco..Jalan punye jalan tiba2 perut menjerit menyanyi lagu rock..Lapar la tu..laju je kaki ni gerak gi Pizza Hut...Lepas je parking badan ni atas kerusi terus je buat order...


Sempat lagi aku ber'posing' kat atas jambatan on da way nak ke Jaya Jusco







Laju je tangan si Farha tu selak menu

Kitorang dengan sebulat bulat suara telah bersepakat membawa berkat pilih Hawaiian Supreme dan Hawaiian Chicken..nyumnyumnyum...





Kitorang pun melantak la dengan sehabis baik..Layanan daripada staf Pizza Hut pun okey..Tak perlu tunggu lame untuk dapatkan ape yang telah di'order'..Memang best la...Credit untuk staf Pizza Hut Jaya Jusco Melaka sentral.






Masing2 tunjuk muke gembira time melantak(terutama aku)...Sebenarnye Yemi dah lame sangat nak makan pizza cume tak berkesempatan je...Sian Yemi..Dah la dia yang teringin, last2 dia yang bayarkan untuk aku(kire belanja la tu)...Sekali lagi kesian Yemi....Lepas je makan kitorang pun pusing2 la kat Jusco tu...Khalida bawak kitorang gi masuk kat Popular..Lupa pulak yang diorang ni kaki novel..Si Yemi tu kalau dah jumpe dengan cik novel mesti dia rajin buat program Nilam..hahaha...Aku?..Hmmm...Aku pun minat jugak baca novel, cuma untuk habiskan satu novel yang tebal tu memakan mase berbulan-bulan..Kalau masuk progarm Nilam kompem FAIL...hahaha...


Penat aku suruh si Farha tu belakon baca buku..Tapi dia tak nak...dia nak tengok kamera jugak


Yang ni bukan lakonan tau!!!

Lepas je belek2 buku dengan novel kat Popular, perjalanan diteruskan lagi...Kali ni jalan2 cuci mata je la...Tapi dalam jalan2 cuci mata tu pun kitorang sempat je snap2 sekeping dua kan...




Aku tengok masing2 macam aristokrat dah...hahaha...Pape pun memang aku enjoy hari tu...Terima kasih kawan2...Untuk Yemi, terima kasih daun keladi, lain kali belanja la aku lagi...hehehe...Jangan marah tau!...Lain kali kalau aku ada duit aku belanja kau pulak.....Itu saje untuk kali ni...Salam. :-)

No comments:

Post a Comment