".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 8 December 2011

Ombak Rindu Ku

Assalamualaikum :-)

Hai semua! Sihat? Semalam aku dengan housemate aku gi melayan movie yang tengah meletup sekarang ni: Ombak Rindu. Walaupun dah masuk minggu ke-2 filem ni ditayangkan, aku tetap nak tengok jugak. Sebelum ni, aku juz dengar khabar angin cakap filem ni tak sebagus novelnye. Papepun aku nak tengok jugak dengan mata kepala aku sendiri dulu baru boleh nilai filem ni.







Lepas aku tengok filem ni aku dapatla buat kesimpulan yang cerite ni agak menarik. Cume, aku tak berapa nak puas hati la sebab cepat sangat si Haris tu jatuh cinta kat Izzah. Tak banyak adegan yang Haris marah2 kat Izzah. Dalam novel pulak bukan main lame lagi nak tunggu si Haris jatuh sayang kat Izzah. Lepas tu pulak tengah aku start nak mengalirkan air mata, tiba-tiba ada pulak adegan yang serius kelakar. Macam adegan waktu Haris naik motor degan si Mail. Aku tengok Haris tu macam kekok la nak naik motor. ..Lakonan Aaron Aziz sangatla boleh dibanggakan. Dia memang superb la..Maya Karin pulak sangat cantik bile pakai tudung..Cantik sangat..Apa yang pasti filem ni boleh buat aku menangis..Pape pun filem Ombak Rindu boleh dikatakan best. Aku bagi empat bintang..! Sape2 yang belum tengok lagi, aku cadangkan gi la tengok sebab memang tak rugi..

Housemate aku semua dah demam Aaron Aaziz... :-)


No comments:

Post a Comment