".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday 6 December 2011

Cinta Merah Yemi Yemi

Assalamualaikum :-)
Hai semua!! Kali ni aku tak nak cerite banyak2..Juz nak tunjuk gambar yang berkaitan tajuk..Siapa Yemi Yemi? Yemi tu merupakan nama gelaran aku dengan kawan aku yang sorang ni, Atiqah Abidin mase kat kampus. Tapi tak semua kawan panggil macam tu..Jom layan gambar..
-
-

Serius rase macam kat tepi pantai..


Ramai kawan yang tanye macam mana baju kitorang boleh same warna. Even lecturer kitorang pun tanye bende yang same. Actually kitorang tak janji pun tau. Lagipun warna MERAH  tu warna favourite aku .Tak keterlaluan rasenye kalau aku nak cakap yang aku nampak cantik bile pakai warna merah.(serius perasan) Tak salah kan puji diri sendiri...Kebetulan pulak ramai betul student yang pakai baju warna merah hari tu..termasukla abang long @ bapak kitorang..Jengjengjeng.....
-
-

Memperkenalkan Mohd Redzuan atau lebih mesra disapa dengan nama gelaran Maher Zain (tak la berapa nak  Maher pon)..Mase aku mule-mule tag nama dia kat gambar ni, kemain lagi tekejut..Konon konon ada la paparazi yang tangkap gambar ni.Hahaha...Dia siap ajak aku dengan Yemi buat profil picture lagi tu..Mentang-mengtang la gambar dia sorang yang nampak full...Hahaha...
Lastly,aku nak cakap yang merah sangat la cantik dan aku sangat rase nak marah bile nampak orang lain pakai baju warna merah! Tak tau kenapa... :-s

2 comments: