".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday 4 December 2011

Jom layan shark movie

Assalamualaikum.. :-)

Fuhh...dah lame rasenye tak menjengah belog ni...Dah penuh dengan sesawang di merata rata tempat. Sekarang ni teramatla sibuk sesibuk sibuknye mengalahkan perdana menteri kat jabatan perdana menteri tu kan...Sekarang aku dikelilingi dengan assigment yang melimpah ruah. Tak lame lagi pulak nak menghadap final exam...Walaupun aku tengah dalam mood 'tekanan' yang tak berpenghujung ni, sempat je aku tengok movie..Bukan ombak rindu, bukan jugak Twilight, tapi.....taaadddaaaaaaaaaaaa!!!!





Jom layan citer ni..Shark Night 3D..Citer ni amatla mendebarkan..cewahhh!! Ayat aku bukan main lagi...Macam duta nak promote produk pulak kan..Ok, meh sini aku nak citer sikit sinopsis dia. Citer ni bermula bile sekumpulan pelajar kolej nak pergi bercuti lepas diorang berjaya dapat keputusan yang baik dalam exam. Salah seorang pelajar perempuan cadangkan kat diorang supaya pergi bercuti kat kawasan kampung dia dan mereka semua setuju.. Tapi, diorang mula rase tak sedap badan bila diorang dapat tau  pulau yang diorang pergi tu dihuni oleh jerung jerung yang ganas dan lapar jugak.Lepas tu sorang demi sorang jadi makanan jerung jerung kat situ..Sesedap rase je jerung tu sambar diorang..Nak tau kisah selanjutnye, kene la tengok. Citer ni sebenarnye dah keluar lepas raya haji kalau tak silap aku la..Tapi, macam tak ramai yang berminat nak tengok citer ni. Tapi apa yang dapat aku simpulkan citer ni memang sangat menakutkan dan penuh debaran..

Rase macam telampau obses dengan shark pulak sekarang ni...wewewe...

No comments:

Post a Comment