".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday 5 September 2011

Selamat Membesar

Hari ini, 5 September 2011 merupakan hari lahir adik aku yang ke 11-tahun. 

SELAMAT HARI LAHIR ANIS!

Aku doakan semoga adik aku ni:
  • dipanjangkan umur
  • dimurahkan rezeki
  • sentiasa mendapat keredhaan daripada-Nya
  • berjaya di dunia dan akhirat 

Aku pun tak lupe jugak nak sambut hari lahir adik aku ni. Dia pun happy sebab dapat hadiah yang dia memang nak sangat3! Adik aku ni memang suka menari n menyanyi. Kadang-kadang memang panas jugak telinga aku ni dengar suara dia.hehehe....(jangan marah ye dik). Tapi bile aku marah mesti mak aku bela dia sebabnye mak aku cakap aku ni pun 2x5 je macam dia..hahaha..Papepun aku harap aku boleh jadi sorang kakak yang bertanggungjawab pada keluarga aku.Amin......


selamat hari lahir Anis

No comments:

Post a Comment