".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday 5 September 2011

First TimE

Salam semua..salam 1 Malaysia.hmmm...ni la first time aku tulis blog. Aku pun tak penah terfikir nak tulis blog sebelum ni.Ye la...orang ada blog aku pun sibuk jugak nak ada blog sendiri. Lagipun aku tulis blog ni sebab galakan dari sorang kawan aku ni..Nama dia Atiqah Abidin. Tapi aku panggil dia Yemi je..kalau nak tau, Yemi tu nama glamor kitorang berdua kat kelas...hehehe...


Pesanan khas buat Yemi: aku dah ada blog !!! jangan lupe follow aku tau!!!!haha(ketawa penuh bangga)


Dulu Yemi selalu bebel kat aku..bile la aku nak buat blog aku sendiri? Dia cakap senang nak luah perasaan kat dalam blog ni..ye ke? Ntahla Aku pun tak tau..Tapi aku tengok ramai orang gunekan blog ni untuk citer apa saja pasal dorang..kirenye blog ni umpama diari harian la...


Sebelum terlambat aku nak ucapkan selamat hari lahir kat blog aku yang baru lahir..jangan lupe follow2 ye...that's all for today...daaaa.........!.




selamat lahir ke dunia 



No comments:

Post a Comment