".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday 7 September 2011

Salam Aidilfitri


Salam Aidilfitri...ni la tajuk entry aku untuk kali ni..walaupun raye dah lepas, tapi aku rasa masih belum terlambat lagi nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin..Raye kan sebulan. Raye tahun ni adalah raye yang sangat bermakna bagi aku... (nada sayu).hehe....Sebenarnye, tahun ni aku dapat tengok pengumuman puasa dan raye sekaligus..kenapa???? Sebab sebelum ni aku duduk kat asrama. Jadi secara otomatiknye aku tak dapat la nak tengok pengumuman puasa tu..Dapat tengok pengumuman raye je. sedih....sobsobsob..Bukannye tak ada bilik tv kat asrama tu, tapi selalunye bilik tu di"conquer" oleh senior2 aku...Jadi aku sebagai junior ni terpaksalah akur dengan pangkat senior diorang tu...(ayat pasrah). Untuk entry ni, aku tak ade gambar nak letak sebab sume gambar raye ada pada adik aku! Geram!!!!! Tapi takpe, aku letak gambar ucapan yang aku ambik dari encik google. Terima kasih encik google....




Salam Aidilfitri semua...


No comments:

Post a Comment