".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 29 September 2011

Jalan Jalan Dan Jalan Lagiii...

Assalamualaikum:-)

Korang penah tak rase hujung minggu yang sangat membosankan?? Mesti penah kan?kan? Jadi, hujung minggu lepas aku gi jalan-jalan untuk hilangkan bosan aku..Banyak jugak la tempat yang aku gi kat area Melaka ni. Walaupun dah hampir setahun aku study kat sini, tapi belum habis satu Melaka aku pusing tau! Tempat mula2 aku jejak kaki aku yang cantik (sila baca dengan nada penuh bangga)  ni adalah kat Taman Seribu Bunga. Cek it daout....



                                                  
                                     
               ada iras-iras Miranda Kerr tak???                  



                                                    
                                                     
                    dah macam bunga dalam taman dah


                        
Kat dalam rumah yang tesergam cantik kat tengah2 alam...rumah ni betul2 dekat dengan  pintu masuk taman tu.Aku pun tak nak la lepaskan peluang nak snap2 kat situ...



                         ni la peneman setia aku...Miss Azilah Othman...tapi aku panggil dia Zili je...


Lepas je aku melawat Taman Seribu Bunga tu, aku and da gang pun etruskan lawatan sambil belajar kami ke Zoo Melaka...cek it daout...

                          
                               aku tak tau la nak explain ni buaya jenis apa...buaya tembaga kot



   comel pulak tengok kura-kura ni..macam tengah wat perbarisan hari merdeka..ahakss!!


                                                       
                                                                E is for elephant...


  Tujuan utama aku gi Zoo Melaka ni sebenarnye nak cari  singa tapi tak ketemu la pulak kan...tapi aku nak jugak letak gambar singa...gambar ni aku curik dari encik google....thankz encik google...


Malamnye aku sambung lagi gi jalan-jalan. Tapi kali ni jalan-jalan cari makan..hahaha...kat mane??? Nak tau??? cek it daout...

Welcome to Crystal Bay






 lauk pauk dia giler sedap la....kecur air liur aku...


ni lah dia...dua orang peneman setia aku...yang kanan tu Atiqah Abidin @ Yemi merangkap setiausaha aku yang setia and selalu ber'usha'...hehehe...jangan mare ye Yemi...yang kiri tu pulak kak Siti Norhayati merangkap pengawal peribadi aku...hahaha...

Lepas je kitorang isi perut, kitorang pusing-pusing kat Bandar Hilir pulak...apa yang kitorang wat kat situ?? Cek it daout...


                                                  Kindly welcome you to Melaka River Cruise






Cantik tau tempat ni...Rugi kalau tak pergi..Jadi kalau sape2 yang still tecari-cari tempat yang menarik untuk dikunjungi,(macam duta pelancongan pulak) jangan lupa singgah ke Melaka River Cruise...kalau gi waktu malam lagi superb best..waktu malam tempat ni lagi cantik...wa cakap lu...Lastly, credit kepada semua kawan2 yang setia menemani aku sepanjang gi jalan-jalan..Manfaatkan la cuti tu ye....salam semua..:-)

No comments:

Post a Comment