".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday 4 May 2013

Aiskrim Telur

Assalamualaikum :-)

Have you ever heard about aiskrim telur before? Maybe ada sesetengah orang yang pernah dengar dan pernah rase. Tapi aku baru first time dengar..Bile mule mule dengar terus aku ketawa...

Miza: Fida, malam nanti kite gi JonkerWalk nak tak?Kite gi dengan Syaza sekali..

Aku: Boleh jugak! Lagipun aku dah lame tak keluar jalan jalan gi bandar.

Miza: Eee....malam ni dapatla aku makan aiskrim telur..Dah lame tak makan..(muke excited habis)

Aku: hahahahahahahaha x sejuta.....Aiskrim telur? apa tu?

Tu la reaksi aku bile dengar pasal aiskrim telur...Aiskrim telur ni bentuknye macam telur. Penah tengok tak kinderbueno yang bulat tu? Macam tu la bentuknye...


zoom sikit
-
-
-

Macam telur kan?

Aiskrim ni ada banyak perisa..Satu dalam RM2.50..Sedap.. :-)Betul cakap Miza..So, kepada sape sape yang nak cube, datangla Melaka ^--^

Finally terima kasih kepada Miza, Syaza dan Tieka sebab sudi bawak gi jalan-jalan...



Tudung semua sepesen... 




No comments:

Post a Comment