".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday 28 April 2013

Nama saya...

Assalamualaikum :-)

Tetibe teringat cerite dulu dulu and tangan ni jadi gatal nak menulis. Dulu mase zaman muda mudi banyak betul nickname yang aku dapat. Mase zaman sekolah menengah, classmate aku panggil aku 'Ruffedge'. Memang kene sangat kan memandangkan grup Ruffedge memang glemer waktu tu. Lepas je aku masuk asrama waktu form 4, nama aku jadi Pidah..Ade jugak yang panggil Pedah..Maybe sebab nama aku ejaannye R.A.F.E.D.A.H kot..Ok, acceptable.. Next, aku diterima masuk matrix.. Kat sini nama aku jadi Fida..Macam lembut la pulak..Tak sesuai dengan aku.Tapi classmate semua panggil aku Fida, aku pun on je la..Bile dapat masuk u, aku ingat dapat la tukar name jadi Rara..Tapi macam something wrong somewhere je.. Ade ke orang pakai name macam tu? So, niat dibatalkan. Jadi, name aku kekal sebagai Fida.. :-D That's all...Thank you!



Besaunye gambar....

No comments:

Post a Comment