".
expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday 19 June 2012

Header baru..

Assalamualaikum :-)

Yeayyy!!! Header dah betukar wajah..Actually aku sendiri pun tak tau nak letak header ape sebab dah bosan dengan yang lame. Walaupun tak cantik aku tetap suke gak..
 Tadaaa!!!!!

Sekarang name blog pun dah berubah menggunakan name aku sendiri dengan tagline yang baru jugak iaitu
kisah budak baru belajar

Nape aku letak tagline macam tu? Sebab aku still baru lagi dalam dunia blogging ni dan banyak lagi yang aku kene belajar..Aku harap ada yang sudi untuk membaca apa yang aku merepek kat dalam blog ni dan kalau sudi boleh bagi komen!

Aku harap yang aku akan dapat aktif dalam dunia blogging ni dan akan dapat ramai kenal lebih ramai blogger :-)

p/s: ada sesape yang baca blog aku sila angkat laptop!hahahaha...

No comments:

Post a Comment